• Specialist in buitenkleding | B2B voor KDV, school & BSO
  • Persoonlijk contact & advies | sinds 2011
  • snelle verzending| verzendkosten €5,95 (NL)

9.3uit 1548 reviews

Contact


Contact

Afhaal adres*; 
Rozenlaan 65
2771DC Boskoop, Nederland

Tel. +31 6244 83 823 NB voorkeur voor communicatie per e-mail voor al uw vragen. Het is niet altijd mogelijk telefoon aan te nemen, zeker in het hoogseizoen. Alvast hartelijk dank voor uw begrip.

*alleen op afspraak, we hebben geen fysieke winkel.

Ophalen van een bestelling maakt deel uit van het bestelproces. Dat wil zeggen dat u de bestelling éérst plaatst en kiest voor 'ophalen magazijn Boskoop'. Daarna maken we per e-mail een afspraak om uw bestelling klaar te leggen.

Bereikbaarheid

Chick-a-dees is een eenmansbedrijf, waardoor het voor mij niet altijd mogelijk is telefoontjes aan te nemen. De klantenservice is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar via email:  [email protected]. Ik antwoord niet 24 uur per dag maar wel snel.

Volg Chick-a-dees en zie wat me inspireert via social media: Facebook, Instagram  Twitter en Pinterest 


Veelgestelde vragen

1.1 Er ging iets mis tijdens het afrekenen, hoe kan ik betalen?

Je ontvangt automatisch een orderbevestiging en factuur nadat je een bestelling hebt geplaatst.

Ging er iets mis met betalen dan kunt je deze factuur gebruiken om deze middels een bankoverschrijving te voldoen.

Liever betalen met IDeal, Paypal of Billink? 
 

Je kunt online betalen middels je account. Indien je geen account hebt kunt je via 'mijn account' een (nieuw) wachtwoord aanvragen. Je logt dan in met het e-mail adres waarmee je de bestelling hebt gedaan. Je kunt met de link die je vervolgens ontvangt een nieuw wachtwoord aanmaken. 

 
Daarmee log je in op je account en zie je alle openstaande facturen en bestellingen terug. Hier kun je dan online betalen.

1.2 Hoe log ik in, in mijn account? Ik heb afgerekend als gast.

Indien je geen account hebt kunt je via 'mijn account' een (nieuw) wachtwoord aanvragen. Je logt dan in met het e-mail adres waarmee je de bestelling hebt gedaan. Je kunt met de link die je vervolgens ontvangt een nieuw wachtwoord aanmaken. 
 
Daarmee logt je in op je account. Hierin vind je o.a. een overzicht van al je bestellingen en kun je de status van je bestelling volgen.
 
Via 'mijn tickets' kun je een ticket aanmaken met eventuele vragen. Omdat deze tickets gekoppeld zijn aan je account kan ik je snel helpen. 

2.1 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd staat bij elk afzonderlijk product opgegeven. Over het algemeen is dat 1-2 werkdagen, maar er zijn ook producten met een langere levertijd. Bestaat jouw bestelling uit verschillende producten met een verschillende levertijd dan kun je de langste levertijd aanhouden.

Ik werk van maandag tot en met vrijdag met uitzondering van de feestdagen. Mijn streven is er naar om alle bestellingen zo snel mogelijk op het postkantoor af te leveren. PostNL bezorgd van maandag tot en met vrijdag pakketpost. Brievenbuspost wordt bezorgd van dinsdag tot en met zaterdag. (met uitzondering van feestdagen)

Spoedbestelling? Neem dan even contact op, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

2.2 Kan ik mijn pakket volgen met een track & trace code?

Is de bestelling verstuurd, dan ontvang je hiervan automatisch bericht.

Je ontvangt dan een e-mail met een track-en trace code om het pakket te kunnen volgen.

Dit bericht wordt automatisch naar je verzonden nadat het pakket is gescand op het sorteercentrum van de post. Dat is meestal in het begin van de avond.

Wil je eerder weten of je pakket al verzonden is? Log dan in op je account, hierin is ook al terug te vinden of je bestelling is afgerond. 

 

3.1 Ik heb een klacht of opmerking

Ik doe mijn uiterste best om je van dienst te zijn, maar het kan voorkomen dat je een klacht hebt. Of er iets niet goed is gegaan met je bestelling. We vragen je vriendelijk om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] of via het contact formulier.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Laat een reactie achter

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Chick-a-dees.nl 4.61 / 5 - 1548 Reviews @ Yotpo
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »