Je winkelwagen is momenteel leeg
LET OP: retouren dienen ivm opheffing van ons bedrijf uiterlijk 30/12/2024 bij ons binnen te zijn. Daarna worden deze niet meer in behandeling genomen.
Je hebt je bestelling na ontvangst 14 dagen op zicht. Binnen deze termijn moet je beslissen of je iets wilt ruilen of herroepen en dat duidelijk bij ons melden. Na deze melding heb je nog eens 14 dagen de tijd om je bestelling terug te sturen. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ons retour beleid is getest de Consumenten Bond , door middel van zgn. mystery shoppers (april 2018). De resultaten van dit onderzoek kunt u via ons blog terug lezen.
LET OP: retouren dienen ivm opheffing van ons bedrijf uiterlijk 30/12/2024 bij ons binnen te zijn. Daarna worden deze niet meer in behandeling genomen.
*voor klanten in NL/BE
Komt de gehele bestelling retour, of wordt de gehele bestelling herroepen dan krijg je het aankoop bedrag én de verzendkosten van de heenzending retour. Kom slechts een deel retour dan worden de verzendkosten van de heenzending niet vergoed.
Dat kan, houdt dan het volgende adres aan; Chick-a-dees.nl afd Retouren, Rozenlaan 65, 2771DC Boskoop. Stuur zodra je het pakket het afgegeven ons even een e-mail met de gegevens van jouw pakket op [email protected]
Wil je ruilen; plaats dan een nieuwe bestelling van het product dat je wilt hebben. Stuur het te ruilen product(en) retour zoals hierboven staat aangegeven.
Het plaatsen van een nieuwe bestelling voor een ruiling gaat veel sneller en het is gelijk duidelijk of het product dat u wilt hebben op voorraad is. Vaak moet er ook een verrekening plaatsvinden met verzendkosten. Al met al is het voor iedereen makkelijker én veel sneller om een nieuwe bestelling te plaatsen. Zo heb je snel je ruiling in huis. We verrekenen geen retour met nieuwe bestellingen. Er wordt gekozen voor het snel crediteren. Dit gebeurt op dezelfde betaalwijze als dat u de bestelling heeft gedaan.
Komt de gehele bestelling retour, of wordt je gehele bestelling herroepen dan krijg je het aankoop bedrag én de verzendkosten van de heenzending retour. Kom slechts een deel retour dan worden de verzendkosten van de heenzending niet vergoed. Je krijgt dan alleen de kosten van de producten welke in goede orde zijn ontvangen gecrediteerd.
Binnen enkele dagen na ontvangst van jouw retour, ontvang je van mij bericht dat deze is aangekomen en wordt deze verder afgehandeld en gecrediteerd. Er wordt op dezelfde betaalwijze gecrediteerd. Heeft u bijvoorbeeld gekozen voor het afrekenen via IDEAL dan zult u op uw bankafschrift zien dat er via Mollie een betaling of terugbetaling is gedaan.
Crediteren en terugbetalen van retour genomen producten handel ik altijd snel af, in ieder geval ruim vóór de wettelijke termijn 14 dagen. Mits het product in goede orde retour ontvangen is.
Het volgende is van belang bij het terug sturen;